Ma reggel Pisti nevetve újságolta, hogy éjszaka arra ébredt, hogy hirtelen felültem az ágyban, körülnéztem, és a következőt közöltem határozottan az éjszakai csenddel: "Konyhai robotgép" :-))))

Még mielőtt bárki felvetné, nem, valójában nem őrültem meg... Bár kíváncsi lennék, mi mindent lehetne belemagyarázni, mégis azt hiszem, hogy az álmainkat nagyban az ébrenlétünk alatt minket érő benyomások befolyásolják, és valószínűleg esetemben is ez volt a szűkszavú, lényegre törő felszólalásom oka. Kitaláljátok, min jár az agyam újabban??? Konyhai robotgépeken :-) Ez ügyben kérném most a segítségeteket.

Bizony, a közelgő karácsony apropóján úgy döntöttem, eljött az ideje, hogy beszerezzek (a Jézuska segítségével) egy komolyabb konyhai robotgépet, amely sok funkcióval rendelkezik, jó minőségű, lehetőleg tartós... Persze, a komolyabb gépet esetemben nem százezres nagyságrendekben kell értelmezni, csak olyan 30-35 ezer forint környékén (maximum!), minden viszonyítás kérdése ugye. A számomra legfontosabb funkciók: késes aprító keverő, dagasztókar, esetleg turmix funkció, szeletelés, és így tovább.

Ami eddig nagyon tetszik, és élőben is láttam, az a Bosch MUM4427 becenevű gépe, ár-érték arányban:



Probléma, hogy valószínűleg nem alaptartozéka a késes aprító, ami nekem az egyik legfontosabb lenne, pl. omlós tészták készítésére, stb... (Lehet, hogy az itteni berlini Saturnokban kapható változatnak része ez is, meg kell még néznem.) Ahogy láttam, elég drága az aprító rész külön.

Láttam még hasonló árfekvésben itt Berlinben Kenwood gépet is, szinte ugyanezeket tudja, de ahhoz tuti, hogy nincs késes aprító alaptartozékként.

Van esetleg tippetek, ötletetek saját tapasztalat alapján, hogy milyen márkát-típust lenne érdemes beszerezni, megnézni? Tudom, hogy elég nagy a választék, csak kíváncsi lennék olyanok véleményére, akik rendszeresen használnak  ilyen gépeket, mit mondanak.

Előre is köszönöm mindenkinek!!! :-)

Címkék: gasztro gép ezmegaz gasztrotapasztalás

A bejegyzés trackback címe:

https://boriavilagkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr243593608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BoriBlog 2010.11.04. 18:54:00

Hey Kriszti, megkaptam!!! Na, akkor mostmár tuti, hogy jól döntöttem, ui pár napja meg is vettük, annyira jó áron találtunk, neten szerzek majd hozzá aprítós tartozékot. Már fel is avattam, és nekem is nagyon bejön! Tartsunk össze! :-)

Anonymous 2010.11.04. 18:54:00

Hellóka!
Nekem pontosan ilyen van!! Van hozzá késes aprító, turmixos, meg húsdarálós részem is. Lehet van más is, de azt valszeg még nem használtam... Nálunk anyukámnak és az anyóspajtásnak is ilyen van :D Nagyon szeretjük, és persze ők jobban aprítják mint én, de se nekik, se nekem nem volt vele bajunk. Csak ajánlani tudom ;)
Kriszti :D (remélem megkapod)

Böbe 2010.11.04. 18:54:00

Én ma arra ébredtem, hogy annyira mozgalmas volt az álmom, hogy ebben teljesen elfáradtam ....
Azért persze felkeltem, de a robotgép-kérdéshez nem tudok érdemben hozzászólni :)

Csak annyit, hogy nekem a Philips bejött, bár nem dagaszt és nem szeletel.

BoriBlog 2010.11.04. 18:54:00

Várjuk együtt akkor :-)

Anonymous 2010.11.04. 18:54:00

Szia!

Én is szeretnék venni egy robotgépet, nézegettem ezt a fajtát is, de jobban tetszene, ha lenne füle a tálnak, szerintem úgy könnyebben lehetne ki lehetne önteni belőle a tésztát. Szóval én is kíváncsian várom a hozzászólásokat!
Anna
süti beállítások módosítása