Milkshake

 2009.11.12. 12:52

Tudom, hogy kint nagyon csúnya, szürke és esős az idő, és ilyenkor az ember forró csokira, teára és egyéb meleg italokra vágyik. Én viszont ma, egy kis Amerika-idézésképp, készítettem egy csodálatos vaníliás milkshake-et. Ez az ital visszahozza a nyár színeit, és ha lecsukjuk a szemünket, láthatjuk magunk előtt a finoman hullámzó vizet, hallhatjuk a madarakat...



Én ezúttal a klasszikus vanília íz mellett maradtam, de előttetek az út, kísérletezzetek bátran! Lehet beleturmixolni bármilyen gyümölcsfagyit, gyümölcsdarabot, csokit...

Kóstoltam már olyan milkshake-et is, amelyben kekszdarabok voltak, de el tudnék képzelni olyat is, amelyben pár csepp alkohol is van - például Baileys, whiskey vagy kávélikőr...

A "deluxe" változatról már csak egy piros koktélcseresznye hiányzik :-)

Hozzávalók 2 adaghoz:

- 6 JÓ nagy evőkanál vanília fagyi
- kb. 2 dl tej
- 2 tk vanília kivonat (aroma)
- ízlés szerint cukor (én nem tettem bele külön)
- tejszínhab és koktélcseresznye a díszítéshez

Turmixgépben keverjük össze a hozzávalókat, esetleg kedvünk szerint variálhatunk a sűrűséggel: adhatunk hozzá több vagy kevesebb fagyit is. Fontos: minél jobb minőségű fagyit használunk, annál jobb lesz a shake állaga!


Címkék: tej vanília desszert amerikai klasszikusok

A bejegyzés trackback címe:

https://boriavilagkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr403593515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása