Tegnap apukám megtalálta számunkra az "ideális" karácsonyi ajándékot a szomszédos CBA boltban járva - azt hiszem, a kép magáért beszél: nem manipulált, hanem őszinte, magyar termék :-)))


Aki nem fedezi fel a termék pikáns részletét, nem nézi elég alaposan ;-)

Ja, és akkor az összetevők:


Így kívánok hát nagyon boldog karácsonyt kívánok mindenkinek, aki olvasta (és remélem, továbbra is olvasni fogja) a blogomat - egyetek ennél sokkal jobb szaloncukrokat, de leginkább házi sütiket, bejgliket, és sok-sok más finomságot!

Bori

Címkék: hungary vicces ezmegaz ünnepekre

A bejegyzés trackback címe:

https://boriavilagkorul.blog.hu/api/trackback/id/tr693593522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misi 2009.12.23. 11:36:00

Szerintem fogunk is!

BoriBlog 2009.12.23. 11:36:00

:-)) Köszi, aranyos vagy! Jó lenne még találkozni ha jössz haza!

Misi 2009.12.23. 11:36:00

Először a "Classic" verte ki a biztosítékot nálam és a dolgok kvintesszenciáját így egy véletlen szerű odatekintéssel sikerült csak meglelnem! Óriási vagy, hogy Szabó Lőrinc útját járva kicsit plagizáljak, "órási" :-)

Okos dolog ez a flag counter! Most legalább egy hónapja nem néztem feléd, mert gondoltam...

Azaz nem gondoltam semmire! :-) De örömmel konstatáltam, hogy az ötkeresztes szentgyörgy-zászlót egyből kiadta, csak nem ismertem egyből magamra!

Utólag boldog karácsonyt Nektek!

A világkörüli gasztro azaz sütiblogoláshoz további sok örömöt kívánok Neked!

BoriBlog 2009.12.23. 11:36:00

Óó, örülök ám! :-) A sütögetés a legjobb otthonteremtés :-)

Anonymous 2009.12.23. 11:36:00

házi sütikről jut eszembe, teljesen megihlettél, és most, hogy végre szabin vagyok állandóan sütök :) Pl kéksajtos kekszet, ami sütés előtt konkrétan zöl volt és nagyon ijesztő :) De azért finom lett. Sajnálom, hogy nem tudtunk találkozni... Nóra
süti beállítások módosítása